Grąžinimo taisyklės

Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.сoffeeshopamsterdam.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas  el.paštu: info@coffeeshopamsterdam.lt arba telefonu: +37067663614
  • Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju nurodytu el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt

 Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
  5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  • Pardavėjas netinkamos kokybės prekę parsisiunčia savo lėšomis ir pakeičia ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžina už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes. Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.
Jūsų krepšelis

Jūsų krepšelis tusčias

gRĮŽTI ATGAL

Palikti papildomą žinutę Redaguoti užsakymo pastabą
Pritaikyti nuolaidos kodą

Pritaikyti nuolaidos kodą

Nuolaidos kodas bus aktyvuotas.