Prekių grąžinimas ir keitimas
- Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.сoffeeshopamsterdam.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas el.paštu: info@coffeeshopamsterdam.lt arba telefonu: +37067663614
- Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju nurodytu el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Pardavėjas netinkamos kokybės prekę parsisiunčia savo lėšomis ir pakeičia ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžina už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui.
- Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes. Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.