Įvadas
1.1 daugeliu šios svetainės segmentų galėsite naudotis neregistruodami savo duomenų. Jūsų bus prašoma užregistruoti savo duomenis tik tada, kai Jūs norėsite pateikti užsakymą.
1.2 Mes galime pakeisti šiuos terminus ir sąlygas bet kuriuo metu atnaujindami šį pranešimą. Turėtumėte reguliariai peržiūrėti ir patikrinti terminus ir sąlygas šiame tinklalapyje, nes jie yra privalomi. Jei nenorite sutikti su atnaujintais terminais ir sąlygomis, neturėtumėte toliau naudotis šia interneto svetaine.
Užsisakymo tvarka
2.1 Jūsų užsakymas laikomas pateiktu, jei jis pasiekia mus per internetinės patikros procesą. Vykdydami Jūsų užsakymą, mes suteikiame galimybę patikrinti savo užsakymą ir ištaisyti klaidas. Mes atsiųsime jums užsakymo patvirtinimą, kuriame bus išvardyti produktai, kuriuos, jūs užsisakėte.
2.2 Jūsų užsakymas laikomas priimtu, kai patvirtinama išsiuntimo tvarka. Kiekvienas susitarimas tarp Jūsų ir mūsų yra registruojamas ir saugomas mūsų e-parduotuvės duomenų bazėje. Mes atsiųsime Jums elektroniniu paštu išsiuntimo patvirtinimą. Kai mes patvirtiname išsiuntimo tvarką, pirkimo sutartis laikoma sudaryta, net jei jūsų mokėjimas buvo apdorotas nedelsiant, nebent mes pranešame Jums, kad mes nepriimame jūsų užsakymo arba Jūs atšaukiate savo užsakymą. Užsakytos prekės Jums bus išsiųstos 2-4 darbo dienų laikotarpyje po gauto apmokėjimo už pasirinktas prekes.
2.3 Mes Jums visus pranešimus siunčiame adresu, nurodytu Jūsų registracijos formoje. Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate mūsų e-parduotuvėje, skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu arba elektroniniu paštu.
2.4 Mes galime atsisakyti priimti užsakymą, jei:
Kainos
3.1 Visos kainos pateikiamos su PVM.
3.2 Mūsų kainos yra periodiškai peržiūrimos ir, reikalingi pokyčiai bus patalpinti mūsų svetainėje, tačiau galutinai patvirtintam Jūsų užsakymui vėliau atsiradę kainų pokyčiai įtakos neturės.
Prekių grąžinimas ir keitimas
4.1 Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.сoffeeshopamsterdam.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas el.paštu: info@coffeeshopamsterdam.lt arba telefonu: +370 676 63 614
4.2 Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju nurodytu el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt
4.3 Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
4.4 Pardavėjas netinkamos kokybės prekę parsisiunčia savo lėšomis ir pakeičia ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžina už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui.
4.5 Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@coffeeshopamsterdam.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes. Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.